Googlede Ara

Benim Hala Umudum Var 2.Bölüm Fragmanı ve Bölum Özeti 8 Temmuz 2013



Star TV de geçen hafta ilk bölümü yayınlanan ve izleyiciden tam not alan Benim Hala Umudum Var dizisinin yeni bölümü 8 temmuz 2013 Pazartesi akşamı yayınlanacak. 8 Temmuz pazartesi akşamı yayınlanacak olan Benim Hala Umudum Var 2.Bölüm Fragmanı ve Benim Hala Umudum Var1.Bölüm Özetini yazımızın devamında bulabilirsiniz...

Benim Hala Umudum Var 1.Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Dizi ile ilgili düşüncelerinizi YORUM bölümünden bizimle paylaşabilirsiniz...

Benim Hala Umudum Var 2.Bölüm Fragmanı - Bölüm Özeti:

Umut ve Ozan’ın öpüştüğünü gören Musa delirir. Ozan’ı döver. Umut’u bir daha Ozan’la görüşmemesi konusunda kesin bir dille uyarır. Umut’un Ozan’la ilişkisi bu şekilde evde de öğrenilmiş olur.

Umut bir taraftan Ozan’la ilişkisini evdekilerden gizli saklı yaşarken bir taraftan da Ozan’ın kendisine  yalanlar söylediğinden kuşkulanmaktadır. Bu kuşkularının üzerine gitmeye karar verir.

Ozan’ı gizlice takip eder. Bu takibin sonunda Ozan’ın yaşadığını  iddia ettiği evde değil de zengin bir evde yaşadığını öğrenir. Acaba Umut Ozan’ın gerçek kimliğini öğrenebilecek midir?


8 Temmuz 2013 Pazartesi akşamı yayınlanacak olan Benim Hala Umudum Var 2.Bölümü fragmanı henüz yayınlanmadı.

Benim Hala Umudum Var 1.Bölüm Özeti:
1.Bölümde Neler Oldu?

Hayatını üvey babası ve üvey abisinin baskıcı tutumları altında evden işe işten eve düzeninde yaşayan bir kız olan  Umut ile hayatını zengin ailesinin tek çocuğu olmanın verdiği bir rahatlık ve ayrıcalıklar ortamında yaşayan Ozan’ın yaşamları bir partide tanıştıktan sonra tamamen değişir. 

Ozan ilk görüşte aşık olduğu Umut’la yakınlaşabilmek için gerçek kimliğini saklayarak Umut’un çalıştığı kuaför salonunda çalışmaya başlar. Başlarda Ozan’a mesafeli davranan Umut zaman içinde  Ozan’ın kendisine olan ilgisine ve kendisi için yaptıklarına kayıtsız kalamaz ve ona aşık olur.

Ailelerin bilgisi dışında masumca yaşanan bu ilişki günden güne derinleşir.
Umut’un aynı evin içinde düşman kardeşler gibi yaşadığı üvey kardeşleri Selda ve Yelda, Umut’un Ozan’la olan ilişkisini öğrenir. Sinsice bir planla  Umut’un en büyük korkusu, sabıkalı abileri Musa’yı bu ilişkiden haberdar eder.
Öğrendikleri karşısında deliye dönen Musa,  Umut’a haddini bildirmek için eve giderken Ozan ve Umut’u öpüşürken görecektir…


Kaynak: Star TV

Kategori: , , , , , , ,

0 yorum