Googlede Ara

Berk Oktay Kimdir? - Berk Oktay Biyografisi ve Resimleri

berk oktay kimdir, berk oktay biyografisi, berk oktay resimleri, berk oktay hayatı, berk oktay kim, berk oktay kaç yaşında, berk oktay boyu, berk oktay sevgilisi, berk oktay kısaca hayatı, berk oktay oynadığı diziler, stra tv benim hala umudum var hakan kimdir
Berk Oktay Kimdir? - Biyografisi,

Berk Oktay (d. 28 Ekim 1982, Ankara) Aktör ve manken

Asıl mesleği mankenlik olan Berk Oktay 100'ün üzerinde defilede yer almıştır. Yurt dışında da birçok ülkede defilelerde bulunmuştur. 2004 yılında parise yerleşmiş ve kariyerine burada devam etmiştir.  Milano, Tokyo, Dubai, Moskova gibi şehirlerde D&G, Ferre, Gucci ve Prada gibi birçok markalarla çalıştı. Daha sonra eğitimini tamamlama için tekrar Türkiyeye dönmüştür. Düzgün fiziği ve yüzüyle 2007 yılında Türker İnanoğlunun dikkatini çekmiş ve ondan aldığı teklifle oyunculuk dersleri almaya başlamıştır. İlk oyunculuk deneyimini Tatlı Bela Fadime isimli diziyle yaşadı. Bu diziyle başyalan kariyeri Akasya Durağı, Arka Sokaklar ve Alev Alev isimli dizilerle devam etti. Şimdilerde ise Star tv de yayınlanacak olan Benim Hala Umudum Var isimli dizide baş rol oynamaya hazırlanıyor.

Berk Oktay Oynadığı Dizler

- Tatlı Bela Fadime (Levent)
- Akasya Durağı (Murat Aydın)
- Arka Sokaklar (Sianan Bahadır)
- Alev Alev (Murat)
- Benim Hala Umudum Var (Hakan)

Berk Oktay Resimleri









Kategori: , , , , , , ,

0 yorum