Googlede Ara

Güneşi Beklerken 5.Bölümde Çalan Eğer İstersen Şarkısı

güneşi beklerken 5.bölümde çalan şarkı, güneşi beklerken dizisinde çalan şarkı, güneşi beklerken 5.bölümde çalan eğer istersen şarkısı, güneşi beklerken 5.bölümde çalan şarkı 30 temmuz 2013

 


GÜNEŞİ BEKLERKEN DE ÇALAN ŞARKI

Güneşi Beklerken isimli gençlik dizisi konusu ve dizide çalan müziklerle izleyiciyi iyiden iyiye kendisine bağlamaya başladı. Diziyle ilgili sosyal medyada bitecek gibi söylentiler dolaşıyor ama dizi tüm hızıyla izleyici karşısına çıkmaya devam ediyor

Güneşi Bekler dizisinin 5.bölümünde çalan şarkı yine olay oldu. Salı günleri izleyicisiyle buşuşan dizi yine beğeni topladı.

Kanal D ekranlarında yayınlandığı günden beri fenomen olan dizinin 30 temmuz 2013 tarihinde yayınlanan 5.bölümünde çalan Eğer istersen isimli şarkı şimdiden herkesin diline düştü.

İşte Güneşi Beklerken dizisinin 5.bölümünde çalan Nükleer Başlıklı Kız'ın seslendirdiği Eğer İstersen şarkısı ve sözleri

Güneşi Beklerken 5.Bölümde Çalan Eğer İsterse Şarkısı



Güneşi Beklerken - Eğer İstersen Şarkı Sözleri
   Büyütülmüş sudan ucuz değerler ,
  Hayatın için pahalıya giderler ,
  Boş bakıyor aldatılan bu gözler ,
  Yine de beni hep etkilerler,
  Ben varım eğer istersen
  Ben varım
  Kanatlarım yok ama uçabilirim,
  Çılgınlar gibi yine koşabilirim,
  Suçu işleyip sonra kaçabilirim,
  Belki gözlerine tekrar bakabilirim
  Ben varım eğer istersen
  Ben varım guncelhaber2014
  Büyütülmüş sudan ucuz değerler
  Hayatın için pahalıya giderler
  Boş bakıyor aldatılan bu gözler
  Yine de beni hep etkilerler
  Ben varım eğer istersen
  Ben varım guncelportalblogspot.com
  Yine durgun bir savaşsın
  Sen onunla arkadaşsın
  Bekle o sana yanaşsın
  Ben varım eğer istersen
  Ben varım
  Birde dönüp geriye baksan
  Kim kalmış yanımda diye
  Sonunda beni hatırlasan
  Bitse artık bu bilmece


Kaynak: http://www.guncelportal.blogspot.com/2013/07/gunesi-beklerken-dizisi-nukleer.html#ixzz2aeWZxCtl

Kategori: , , , ,

0 yorum