Googlede Ara

Mustafa Topaloğlu Deme Şarkısı - Mustafa Topaloğlu Deme Şarkı Sözleri

mustafa topaloğlu deme şarkısı, mustafa topaloğlu deme şarkısı sözleri, mustafa topaloğlu yeni şarkısı deme, mustafa topaloğlu deme şarkısı 2013


 
MUSTAFA TOPALOĞLU DEME ŞARKISI

En son Survivor yarışmasında boy gösteren Mustafa Topaloğlu müzik dünyasına çok farkılı bir tarzla geri döndü. Rock müzik yapan Mustafa Topaloğlu'nun yeni klibi ve şarkısı çok konuşulacağa benziyor.

Mustafa Topaloğlu'nun yeni şarkısı "Deme" beğeniye sunuldu. Klibinde Dracula rolünde olan sanatçının klibi çok ilginç sahnelerle dolu.

İşte Mustafa Topaloğlu'nun Deme Şarkısı, şarkının klibi, sözleri ve türkçe anlamı;

Mustafa Topaloğlu Deme Şarkısı


Mustafa Topaloğlu Deme Şarkı Sözleri
 
Gideceğin yerleri düşünüyorum
Bir üzüntü, biraz acı, biraz elem
Diyorum ki, gitme be
Ayrılığı deme be, deme, deme
Gidersen ben ölürüm, yanında külün olurum
Nereye gidersen git seni bulurum
Unutma ki seni bulurum
Deme, ayrılığı deme, böyle bir şey söyleme
Diyeceksen, ben ölürüm
Yanında külün olurum
Ayrılığı, deme deme
Ayrılığı deme, deme, deme
Çok aradım, bulamazsam ben ölürüm
Diyeceksen, ben ölürüm
Yanında külün olurum
Deme, deme, deme
Gidersen ben ölürüm
Deme, deme, deme
Yanında külün olurum
Ayrılığı deme be
Deme, deme, deme
Gitme be
Gidersen ölürüm
Yanında külün olurum
Çok aradım, bulamazsam ben ölürüm
Diyeceksen ben ölürüm
Yanında külün olurum, deme
Deme, deme, deme, deme
Gidersen ben ölürüm
Yanında külün olurum
Ayrılığı deme be
Gitme be

Kategori: , , , , , ,

0 yorum