Googlede Ara

Sana Bir Sır Vereceğim Dünya Küçük Diyene Kanma Şarkısı Dinle - Şarkı Sözleri

sana bir sır vereceğim dizisi müzikleri, dünya küçük sanam şarkısı dinle, dünya küçük sanam şarkısını kim söylüyor, sana bir sır vereceğim dizisinde çalan şarkı dinle,  dünya küçük diyene kanma sözleri


Sana Bir Sır Vereceğim dizisi dizinin konusu oyuncuları gibi müzikleride çok tutuldu... Dizinin ilk bölümünden çalan Dünya Küçük Sanma şarkısını silzer için yayınladık...

İşte Sana Bir Sır Vereceğim Dizisi Dünya Küçük Diyene Kanma Şarkısı Dinle:




Sana Bir Sır Vereceğim Dizisi Dünya Küçük Diyene Kanma Şarkısı Sözleri:

 Dünya küçük diyene kanma
 Yerini bilemem sesini duyamam
 Yüreğim paramparça yarını bilemem sözümü tutamam
 Yok dönüş geri çıkmaz sokaklardan
 Sen yine kurtar beni karanlıklardan
 Yanımda kal benimle kal dünya unutsun bizi

Kategori: , , , , , , ,

10 yorum:

  1. bu diziyi seviyorum muziyine bitiyorum

    YanıtlaSil
  2. Peki soyluyor bu sarkiyi??

    YanıtlaSil
  3. Dünya kucuk diyene kanmaa yerini bulamam sesini duyamam bu sarkiyi kim seslendiriyor??

    YanıtlaSil
  4. eee hadi biri açıklasın

    YanıtlaSil
  5. indirim linki varmi bunun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim mi mağasa mı burası %30 %50 indirim olacak????

      Sil
  6. bn demet ablami ekin abimi sbsv ekbini dunyalar kadar seviyom sbsv dizisini yaratanin ellerinden opuyom adim leyla inamiyicaksiniz amma soy adim ozdemir yani leyla ozdemir

    YanıtlaSil