Googlede Ara

Yıldız Tilbe Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözleri

yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkı sözleri, yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkı sözleri 2013, yıldız tilbe arabesk albümü ah bir çocuk olsaydım  şarkısı dinle, yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkısı, 2013 yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkısı, yıldız tilbe ah bir çocuk olsaydım şarkısı dinle 2013

 
Yıldız Tilbe Ah Bir Çocuk Olsaydım Şarkı Sözleri
 
ah bir cocuk olsaydim parklarda oynasaydim ,
dertten kederden uzak arkadaslar bulsaydim ,
buyudum de ne oldu omrum kederle doldu ,
cocukluk gunlerimi gonlum hep arar oldu.

seller gibi cosardim kanatlanir ucardim
bu duygular icinde ah bir cocuk olsaydim

umutlarim yel oldu gozyaslarim sel oldu
yasamak azap oldu ah bir cocuk olsaydim
nerede o saf dostluklar nereye kayboldular
o cocukluk gunlerim mazide mi kaldilar


Kategori: , ,

0 yorum