Googlede Ara

Yıldız Tilbe Manalı Gözler Şarkı Sözleri

yıldız tilbe ben buyum şarkı sözleri, yıldız tilbe ben buyum şarkı sözleri 2013, yıldız tilbe arabesk albümü ben buyum şarkısı dinle, yıldız tilbe ben buyum şarkısı, 2013 yıldız tilbe ben buyum şarkısı, yıldız tilbe ben buyum şarkısı dinle 2013

 
Yıldız Tilbe Manalı Gözler Şarkı Sözleri
 
Manalı gözlerine, baktıkça eriyorum.
Manalı gözlerine, baktıkça eriyorum.
Gece gündüz rüyamda, hep seni görüyorum.
Yalancı deme bana! Sözümde duruyorum.
Yalancı deme bana!! Sözümde duruyorum.
İnkâr edemem senden, seni çok seviyorum.
İnkâr edemem senden, seni çok seviyorum
 
Yanak istedim senden, dudak verdin sevgilim.
Yanak istedim senden, dudak verdin sevgilim.
Bana aşkı öğrettin. Hayat verdin sevgilim.
Yalancı deme bana!!! Sözümde duruyorum.
Yalancı deme bana.. sözümde duruyorum.
İnkâr edemem senden, seni çok seviyorum.
İnkâr edemem senden, seni çok seviyorum..
 
 

 

Kategori: , , ,

0 yorum