Googlede Ara

Yıldız Tilbe Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin Şarkı Sözleri

yıldız tilbe yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkısı dinle, yıldız tilbe yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkı sözleri, yıldız tilbe arabesk albümü yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkısı dinle, yıldız tilbe yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkısı, 2013 yıldız tilbe yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkısı, yıldız tilbe yüzüme bakmaya yüzün yok senin şarkısı dinle 2013


Yıldız Tilbe Yüzüme Bakmaya Yüzün Yok Senin Şarkı Sözleri
 
Beni gördüğün zaman gülüp de geçiyordun
Her gün ayrı bir elden şerefe içiyordun
Kaybettin artık beni
Ağlasan da boşuna
Ben seni unutsaydım
Gider miydi hoşuna ?
 
Yüzüme bakmaya yüzün yok senin,
Bana söyleyecek sözün yok senin.
Sevmiyorum dedin, hem de gülerek
Artık beni sevmeye hakkın yok senin
 
Bundan sonra kalbimde
Sana bir aşk beslemem
Unuttum artık seni
Hatırlamak istemem
Sende kalacak sandın
Bu güzel bu gençlik
Gözlerinden okunur
Anlıyorum pişmanlık
 
Yüzüme bakmaya yüzün yok senin,
Bana söyleyecek sözün yok senin.
Sevmiyorum dedin, hem de gülerek
Artık beni sevmeye hakkın yok senin
 
 
 

Kategori: , , ,

0 yorum