Googlede Ara

Anasınıfı ve 1.Sınıflar Ne Zaman Okula Başlayacak?

anasınıfı öğrencileri ne zaman okula başlayacak, 1.sınıflar ne zaman okula başlayacak, anasını ve 1.sınıflar ne zaman okula başlayacak, anasınıfı ne zaman okula başlıyor, okullar ne zaman açıklacak, 2013-2014 okullar ne zaman açılıyor, 2013-2014 anasınıfı ve 1.sınıflar ne zaman okula başlıyor, 1.sınıflar okula ne zaman başlayacaklar, anaokulu öğrencileri okula ne zaman başlayacak


 
ANASINIFI VE 1.SINIFLA İÇİN OKULLAR NE ZAMAN AÇILIYOR?

2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 16 Eylül 2013 pazartesi günü başlayacak.

Öğrenciler için yaz tatili bitmek üzere bir çok öğrenci tatilin bitmesine üzülsede okulun açılmasına sevinen öğrencilerde var. Okulların açılmasına az bir süre kala tatilde olanlar geri dönmeye başladı. 2013-2014 eğitim öğretim yılı 16 aylülde başşayacak.

Anasınıfı ve 1.sınıf öğrencileri için 2013-2014 eğitim öğretim yılı ise 9 eylül 2013 pazartesi günü başlayacaklar. Milli eğitimin bu uygulamasının sebebbi anasınıfı ve 1.sınıf öğrencilerinin okula açışma süresinde onlara yardımcı olmak ve onların okula adaptasyon olmalarında onlara yardımcı olmak.

16 Eylül 2013 OKULLAR AÇILIYOR

9 Eylül 2013 ANASINIFI ve 1.SINIFLAR İÇİN OKULLARIN AÇILMA TARİHİ



Kategori: , , , ,

0 yorum