Googlede Ara

Ben Onu Çok Sevdim 1.Bölüm Fragmanı

ben onu çok sevdim 1.bölüm fragmanı, ben onu çok sevdim ilk bölümü, ben onu çok sevdim 1.bölüm, ben onu çok sevdim 1.bölüm tanıtım fragmanı, ben onu çok sevdim 1.bölüm özeti, ben onu çok sevdim konusu, ben onu çok sevdim oyuncuları



BEN ONU ÇOK SEVDİM 1.BÖLÜM

ATV yepyeni dizilerle eylül ayında yeni sezona merhaba diyecek. Ben Onu Çok Sevdim isimli dizide bunlardan biri. Dizi güçlü oyuncu kadrosu ve konusuyla izleyiciyi ekrana kilitlemeye hazırlanıyor.

Ben Onu Çok Sevdim isimli dizide baş rolleri Mehmet Aslantuğ ve Birce Akalay paylaaşıyorlar. Mehmet Aslantuğ Adnan Menderes'i canlandırırken guncelhaber2014 Birce Akalay da Ayhan Aydan rolünde karşımıza çıkıyor.

Eylül ayında yayına girecek olan dizinin tanıtım fragmanıda yayınlandı. İşte Ben Onu Çok Sevdim 1.bölüm tanıtım fragmanı

Ben Onu Çok Sevdim 1.Bölüm Tanıtım Fragmanı

 
BİRCE AKALAY KİMDİR? TIKLA>>>

Kategori: , , , , ,

0 yorum