Googlede Ara

Bir Aşk Hikayesi 19.Bölümde Çalan Şarkı 13 Ağustos 2013

bir aşk hikayesi 19.bölümde çalan şarkı, bir aşk hikayesi son bölümde çalan şarkı,, bir aşk hikayesi 13 ağustosta yayınlanan bölümünde çalan şarkı, bir aşk hikayesinin yeni bölümünde çalan şarkı, bir aşk hikayesi 19.bölümde çalan ver bana düşlerimi şarkısı, bir aşk hikayesinde çalan şarkı, bir aşk hikayesi 19.bölümde çalan şarkı 13 ağustos 2013



BİR AŞK HİKAYESİ SON BÖLÜMÜNDE ÇALAN ŞARKI

Fox tv'nin dolu dizgin devam eden dizisi "Bir Aşk Hikayesi" yeni bölümüyle yine izleyiciki tv başına kilitlemeyi başardı. Dizide çalan şarkıda çok beğenildi ve herkes bu şarkıyı arıyor.

Bir Aşk Hikayesi isimli dizinin 13 ağustos 2013 tarihinde yayınlanan 19.bölümüde çalan şarkı çok beğenildi. şarkı bir zamanlar Murat Kekilli'nin söylediği guncelhaber2014 Ver Bana Düşlerimi şarkısıdır. İşte her salı ekranlara gelen Bir Aşk Hikayesinde çalan şarkı

 

Bir Aşk Hikayesinde Çalan Tüm Şarkılar TIKLA>>>

 
Bir Aşk Hikayesi 19.Bölümde Çalan Şarkı
 
 
 
Bir Aşk Hikayesi Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri
 
 
Gitmek kolay ya sonrası?
Silebilir misin sende kalan dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum sende solan yüreğimi
 
Ver bana düşlerimi
Ver bana eski gülüşlerimi
Yanarsın ah yanarsın
Verirsen bana kendini

Kategori: , , , ,

0 yorum